Бібліотека у школі — одна з найважливіших ділянок роботи. Вона допомагає реалізувати державну програму національної освіти і виховання дітей, вирішує це завдання своїми методами і засобами у загальному плані навчально-виховного процесу школи і разом з педагогічним колективом Планування роботи шкільної бібліотеки є складовою частиною планування школи. При складанні плану враховано Закони України «Про освіту», «Про бібліотеку і бібліотечну справу», «Положення про бібліотеку середнього загальноосвітнього закладу ».
Важливу роль відіграє шкільна бібліотека в засвоєнні шкільної програми, організації навчальної діяльності та дозвілля дітей.
Станом на 01.01.16 книжковий фонд бібліотеки становить 14243 екземплярів книг, в тому числі 3157 підручників для 1 -11 класів. Бібліотеку постійно відвідують учні школи.
Щорічно фонд бібліотеки поповнюється новими надходженнями підручників, які видаються на користування загальній кількості учнів початкової , основної та старшої школи у відповідності до потреб учнів і можливостей бібліотеки.
Основний напрям діяльності бібліотеки-соціалізація особистості читача-користувача засобами бібліотечної роботи.
Аналізуючи якісний склад книжкового фонду можна зазначити що бібліотека працює над багатоаспектним інформаційним забезпеченням різних ступенів соціалізації особистості. Для цього поєднуються різногалузеві джерела інформації. Особливо велика роль відводиться вибору майбутнього фаху або професії.Для цього у бібліотеці створено куточок “Для вас, випускники”.
Працюємо над тим , щоб у бібліотеці були видання, актуальні на сьогодні, які б допомогли вибрати фах, виконали інформаційний запит сучасного школяра. Виняткову цінність мають видання окремих великих діячів і багатотомні видання, якими укомплектована бібліотека: твори М.Грушевського, Т.Шевченка, О.Огієнка, представників української діаспори, видання 'Бібліотеки української літератури', серії 'Бібліотека світової літератури', серії "Українське слово".
Значною подією стало поповнення бібліотеки ілюстрованими, тематичними енциклопедіями, які значно поповнили розділи фонду біології, географії, історії, техніки, астрономії.
Бібліотека має два підрозділи: абонемент та читальний зал на 15 місць. Зовнішньому вигляду бібліотеки приділяється велике значення. Успішному пошуку книги допомагають виразні роздільники фонду. Книжкові виставки та книжковий фонд читального залу розміщені на зручних книжкових полицях, стільці та столи дають змогу всім бажаючим працювати і відпочивати в стінах шкільної бібліотеки.
Книжково-ілюстративні тематичні виставки органічно поєднуються з книжковим фондом навчальної та художньої літератури для учнів 1-4 класів та 5-11 класів. До уваги користувачів читального залу періодичні видання, книжковий фонд художньої та навчальної літератури, довідково-бібліографічний апарат бібліотеки. Особлива увага приділяється читачам 2-4 класів, для яких оформлено дитячий куточок з використанням систематизації дитячої літератури. Читачі молодших класів мають змогу при відвідуванні бібліотеки почитати рідкісні і цінні книги в читальному залі бібліотеки.
Діяльність шкільної бібліотеки направлена на інформаційне забезпечення навчально-виховного процесу загальноосвітнього закладу за допомогою інформаційного ресурсу бібліотеки: книжкового фонду, фонду періодичних видань, електронних посібників, комп"ютерної техніки, відеокомплексу.
В основному зростання фонду бібліотеки відбувається за рахунок поступання в бібліотеку періодичних видань, книг, придбаних на кошти батьків і подарованих шкільній бібліотеці випускниками школи. Значно поповнився фонд дитячої художньої та спеціальної літератури шляхом проголошення акції серед учнів і батьків 'Подаруй бібліотеці книгу' .
Велика увага у роботі бібліотеки приділяється патріотичній, краєзнавчій роботі, пропаганді здорового способу життя.Свідченням цього є постійнодіючі виставки-куточки:
"Київщина – рідна сторона", "Здоров"я – найцінніший скарб", "Полин нашої пам"яті", "Велика Вітчизняна війна у документах" та інш.
В бібліотеці працює "Книжкова лікарня", де завжди можна підправити книжку, продовжити термін її "життя". Особливо це цікаво учням молодших класів.
Дітям-читачам потрібні відповідні знання для використання інформаційного ресурсу бібліотеки. Тому в системі формування читача, виховання поваги до книги та бібліотеки, велике місце відводиться системі бібліотечно-бібліографічних занять, які проводяться у вигляді бесід, бібліотечних уроків , комбінованих та інтегрованих уроків за різними темами: 'Перше знайомство з бібліотекою', 'Правила користування книгою', 'Як стати читачем бібліотеки', "Країна,якої немає на карті", "Мандрівка на книгольоті", "Правова культура учнів" та інш.
На бібліотечних уроках враховуються читацькі інтереси учнів, вікові особливості, проводиться анкетування, аналізується читацька активність. Підготовка із учня читача в молодшій школі -беззаперечний успіх у створенні читача в школі ІІ-ІІІ ступеня.