• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Початкова школа

ЗНАЙОМТЕСЯ, НАШІ ПОЧАТКОВІ КЛАСИ


/Files/images/Школа 138.jpg

/Files/images/усі.JPG/Files/images/IMG_4660.JPG



/Files/images/всякы дыти43cf.gif

/Files/images/sayt/1 КЛАС_n – копія.jpgУчні 1 класу Бесідського ЗЗСО-ЗДО, класний керівник Хіміч Т.П./Files/photogallery/834/IMG_0358.JPGУчні 2 класу Бесідського НВК, класний керівник Лиса А.В.

/Files/images/1кл.JPGУчні 3 класу Бесідського НВК, класний керівник Білянівська Г.І./Files/images/2кл.JPGУчні 4 класу Бесідського НВК, класний керівник Махаринська С.О.


Педагогічний колектив початкових класів працює за виховною програмою

"Зростай, людиною"/Files/images/AN14.gif

Метою програми «Зростай Людиною» є виховання соціально активної особистості, яка здатна до максимального розкриття та реалізації власної індивідуальності, закладених природою здібностей та нахилів, особистості, яка готова до свідомого вибору, до творчості, до самовдосконалення.

Програма «Зростай Людиною» спрямована на:

· виховання в учнів 1-4 класів любові до рідного слова, рідної мови, природи рідного краю;

· формування певних моральних якостей, потрібних особистості у спілкуванні;

· розвиток розумових і творчих здібностей;

· пізнання дитиною власного «Я», власних творчих можливостей;

· відродження духовності як способу формування розвиненої особистості;

· створення гуманного, розвиваючого середовища життєдіяльності дитини;

· задоволення різноманітних потреб та інтересів учнів;

· створення умов для співтворчості, співпраці та взаємоповаги;

· збереження і зміцнення фізичного та психічного здоров’я дітей, їх соціальний захист.

· єднання дитячого і батьківського колективу.

Людина, її життя, здоров’я, честь і гідність, недоторканість і безпека є найвищою соціальною цінністю.

Програма підтримується дидактичними принципами:

  • гуманізація виховання;
  • єдність національного та загальнолюдського;
  • актуальність;
  • активність, самодіяльність вихованців;
  • демократизація виховання;
  • системність і неперервність виховання;
  • диференціація та індивідуалізація;
  • гармонізація родинного і суспільного виховання.

Основні завдання програми «Зростай Людиною»:

  • виховання всебічно розвиненої, соціально-активної особистості;
  • формування національної свідомості, почуття патріотизму;
  • прищеплення любові до природи, до рідної землі;
  • пробудження у вихованців віри у власні сили, можливості, а на основі них – прагнення до успіху;
  • розвиток задоволення і розвиток базових потреб особистості;
  • вміння організації та проведення дозвілля;
  • виховання свідомого ставлення до свого життя та здоров’я як найвищої соціальної цінності.

Реалізація завдань здійснюється за такими напрямами:

1. Фізичний розвиток та удосконалення особистості: «Здоровому все здорово!».

2. Формування загальнолюдських, моральних цінностей: «Торкаємось прекрасного».

3. Національно-правове виховання: «Ми – громадяни своєї держави».

4. Діагностично-правовий напрям: «Розкрий себе».

Програма є гнучкою і, якщо виникне потреба, може змінюватися та доповнюватися.

Програма розрахована на 4 роки в рамках навчання у початковій школі.

Виховний план скоригований згідно виховного плану школи, у який включено традиційні загальношкільні свята, районні заходи.

/Files/images/0_6198e_c6ccb340_XL.jpg



Методичне об'єднання

вчителів початкових класів

/Files/images/IMG_5624.JPG

Хіміч Т.П., Лиса А.В., Махаринська С.О., Білянівська Г.І.

Науково-методична проблема ШМО вчителів початкових класів:


"Особистісно зорієнтований урок у школі І ступеня і форми організації навчально-виховного процесу в умовах змісту оновленої програми"

План засідань
І засідання
С Е Р П Е Н Ь

ТЕМА: "Особливості організації навчально-виховного процесу у початкових класах у 2019-2020н.р., обмін досвідом з питань підготовки до нового навчального року".

Зміст

Відповідальні

1

Опрацювання інструктивно-методичних матеріалів, Державного стандарту початкової загальної освіти.

Члени МО

2

Корекція календарних планів учителів, затвердження календарного планування.

Члени МО

3

Аналіз навчальних програм, підручників для початкової школи.

Члени МО

4

Затвердження плану роботи методичного об'єднання на 2018-2019навчальний рік.

Члени МО

5

Огляд новин науково-методичної літератури.

Члени МО

6

Опрацювання методичних рекомендацій Міністерства освіти і науки

Члени МО

7

Інформація про вимоги до ведення класних журналів, учнівських зошитів та щоденників.

Члени МО

ІІ засідання
Ж О В Т Е Н Ь

ТЕМА: "Інтерактивне навчання в системі нових освітніх технологій. Адаптація дітей старшої групи дитячого садка та учнів 1 класу"

Зміст

Відповідальні

1

Круглий стіл "Інтерактивне навчання в системі нових освітніх технологій".

  1. Використання інтерактивних технологій на уроках математики.
  2. Інтерактивні методи навчання на уроках української мови.

Лиса А.В.


Махаринська С.О.

2

Огляд новин методичної літератури, що порушують розглянуті проблеми.

Члени МО

3

Результати проведеної діагностики готовності учнів підготовчого та перших класів до шкільного життя. Адаптація учнів.

Вихователі підготовчої групи та учитель першого класу

4

Інформація шкільного бібліотекаря про надходження методичної та художньої літератури.

Кандур Н.І.

ІІІ засідання
С І Ч Е Н Ь

ТЕМА: "Результативність роботи МО за І семестр".

Тема

Відповідальні

1

Студія "Педагогічні відкриття". Звіти вчителів про самоосвітню діяльність.

Члени МО

2

Аналіз перевірки техніки читання та контрольних робіт за І семестр.

Члени МО

3

Обмін досвідом, думками. Відвідування та обговорення занять та виховних заходів старшої групи дитячого садка вчителем 4 класу.

Члени МО

4

Як уникнути труднощів у навчанні молодших школярів. Поради колег.

Члени МО

5

Підсумки проведення шкільних та позашкільних масових заходів.

Члени МО

6

Знайомство з новинками методичної літератури.

Члени МО

ІV засідання
Б Е Р Е З Е Н Ь

ТЕМА: "Використання інноваційних технологій на уроках у початкових класах".

Тема

Відповідальні

1

Круглий стіл "Діяльність вчителя і вихователя в інноваційному режимі: методика, пошук, здобутки і перспектива".

Члени МО

2

Виступ. "Розвиток творчої особистості учня та вчителя засобами комп'ютерних технологій".

Хіміч Т.П.

3

Відкритий урок з математики у 1 класі

Білянівська Г.І.

4

Відкритий урок з української мови у 2 класі

Махаринська С.О.

5

Відкритий урок з читання у 3 класі

Хіміч Т.П.

6

Відкритий урок з природознавства у 4 класі

Лиса А.В.

V засідання
Т Р А В Е Н Ь

ТЕМА: "Підсумки роботи МО за ІІ семестр і за 2018-2019 н.р. Напрямки роботи на наступний навчальний рік".

Тема

Відповідальні

1

  1. Розвиток творчих здібностей учнів на уроках і в позаурочний час.
  2. Підсумки проведення свят "Прощавай, Букварику!", "Прощавай, початкова школо!" та інших виховних заходів.

Члени МО

Білянівська Г.І.

Лиса А.В.

2

Вивчення стану досягнень дітей, моніторинг освітньої діяльності.

Вчителі 1-4 кл.

3

Аналіз роботи МО за минулий навчальний рік. Успіхи та невдачі. Способи подолання невдач.

Махаринська С.О.

4

Панорама методичних перспектив. Обговорення пропозицій щодо планування роботи МО на наступний навчальний рік.

Члени МО

5

Переведення учнів до наступних класів згідно рішень шкільної та обласної медико-педагогічної комісії.

Члени МО

6

Перевірка шкільної документації. Вироблення завдань на майбутнє.

Адміністрація

/Files/images/vyshyvka-logo-top.jpg

Завдання на 2017– 2018 н. р.

Здоров’я дітей - одне з основних джерел щастя, радості і повноцінного життя батьків, вчителів, суспільства в цілому.

Тому головним завданням у діяльності педагогічного колективу на сучасному етапі повинно бути збереження і зміцнення здоров’я дітей, формування позитивної мотивації на здоровий спосіб життя у вчителів, учнів та їхніх батьків.

Мета сучасної школи - підготовка дітей до життя. Кожен учень має отримати під час навчання знання, що знадобляться йому в майбутньому житті. Здійснення означеної мети можливе за умови запровадження технологій здоров’язберігаючої педагогіки.

Тому у 2018–2019 н. р. учителі початкових класів будуть працювати над темою:

«Формування культури здоров’я школярів шляхом впровадження здоров’язберігаючих освітніх технологій»

Методичне об’єднання працюватиме над такими завданнями:

1.Теоретичне обґрунтування здоров’язберігаючих технологій

2. Створення шкільного середовища з урахуванням ідеї збереження і зміцнення здоров’я дітей.

3. Впровадження оздоровчих технологій у роботі початкової школи

4. Психологічний супровід впровадження здоров’язберігаючих технологій у роботу школи

Кiлькiсть переглядiв: 624

Коментарi